رویدادها آرشیو خبر ها
سه چیزی که یوونتوس در پیروزی دوستانه مقابل میلان آموخت

سه چیزی که یوونتوس در پیروزی دوستانه مقابل میلان آموخت

یوونتوس شب گذشته در ضربات پنالتی میلان را شکست داد و استفن کاسیویچ سه چیز را در مورد بیانکونری ها در اولین بازی دوستانه خود در ایالات متحده بیان کرد.

 

یوونتوس پس از پیروزی در ضربات پنالتی در اولین بازی دوستانه پیش فصل خود در ایالات متحده، پیروز شد. این بازی فوتبال پس از 90 دقیقه با نتیجه 2‐2 به پایان رسید.

 

این یک تقویت روحی اولیه برای مربی ماسیمیلانو آلگری بود، زیرا او قبل از ایجاد تغییرات عمده درست قبل از شروع یک ساعت، یک ترکیب اصلی قوی را وارد میدان کرد.

 

در اینجا سه چیز است که ما از پیروزی بیانکونری یاد گرفتیم.

 

کیزا در جناحین برتری دارد

 

فدریکو کیزا، ملی پوش ایتالیایی، در کنار مویز کین با آرایش 3‐5‐2 در جلو مستقر شد، اما دائماً به جناح چپ می رفت. این اولین بار نیست که آلگری از این بازیکن با استعداد 25 ساله به عنوان یک مهاجم مرکزی استفاده می کند. او کیفیت بسیار خوبی در سمت چپ نشان داد.

 

شروع امیدوار کننده برای وه آ

 

این ملی پوش آمریکایی ابعاد متفاوتی برای یووه در جناح راست اضافه کرد. هدفمند، سریع و مستقیم. او انگیزه های زیادی برای حضور در ترکیب یوونتوس به عنوان بازیکن اصلی دارد.

 

نگرانی های مجموعه

 

کیفیت خط دفاعی یوونتوس یکی از نگرانی های بارز الگری در این دیدار به حساب می آید و خط دفاعی یوونتوس در یک محک نه چندان جدی، عملکرد خوبی از خود نشان نداد و این موضوع الگری را به فکر فرو برده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: